Herşeyin Başı Sağlık

Bunu ben 3-4 gün önce çok iyi anladım sevgili dostlar.Hemde çok iyi anladım.Yaklaşık bu günle beraber 6 gündür feci şekilde hastayım.Boğazım da bir ağrı var.Ağızımın içlerinde yaralar,mide bulantısıda cabası.Gerçekten çok kötü bir durum.2 gündür okula gitmiyorum.Hayattan bezdim resmen.Geceleri zar zor uyuyorum.Midem bulanıcak diye uyuyamıyorum bile.Gerçekten çok tatsız bir durum.Her şeyin başı gerçekten sağlık.Gözüm hiç birşeyi görmüyor.Çünkü hastayım ve bir an önce iyileşmek istiyorum.Bir sürü hap,ilaç,sprey verdi doktor.Artık iyileşmek istiyorum.
Herşeyin Başı Sağlık Herşeyin Başı Sağlık Reviewed by Mr.Erol on Ocak 14, 2010 Rating: 5

1 yorum:

BING İstediği Konuma Geldi

Microsoft ‘un 2 yılda 1 arama motoru açma sevdası sonunda bingle mutlu sona bulmuş gibi .. çünkü Microsoft istediği arama gücüne gelme yolun...

Arama Butonu

Tema resimleri PLAINVIEW tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.